Kakšno je vaše ozadje?
Izvršni direktor Thomas Mercer Chronometers, blagovne znamke, ki proizvaja vrhunske natančne ure, ki krasijo prestižne jahte in ekskluzivne rezidence. Kot del našega pozicioniranja in ker je to v skladu z našim raison d’être, imamo dolgo in trajno zgodovino tesnega sodelovanja z notranjimi oblikovalci in mojstri iz celotnega spektra sektorjev, kjer želimo zagotoviti, da ko zaključimo skupni projekt lahko iskreno izjavimo, da smo dosegli enake standarde glede sloga, lepote in izdelave, kot bi jih dosegli sami.
Vizualni in mehanski podvig, mehanizem Nautilusa spada v ekskluzivno družino astronomskih gibanj, ki vsebuje večni koledar, ki prikazuje datum dneva, meseca ter prestopnega leta
Kdaj ste prvič izvedeli za Marmor Hotavlje?
Na ravni ozaveščenosti smo že od nekdaj vedeli za Marmor Hotavlje – navsezadnje, kateri občudovalci odličnosti in ekskluzivnosti še niso? Zaradi kiparskih mojstrovin, ki so jih dosegli renesančni geniji, kot je Michelangelo, je bil italijanski kamen vedno v ospredju zavesti sveta. Ugled Marmor Hotavlja pa je tak, da mu je z lahkoto uspelo premagati to konkurenčno oviro in zasesti svoje mesto na svetovnem prizorišču.
In potem?
Nato smo neizogibno opravili nekaj raziskav o njihovem brezhibnem mednarodnem ugledu in si po spletu ogledali sadove njihovega dela v fotografski obliki.
Nato smo na bolj intimni ravni z veseljem odkrivali svet Marmor Hotavlja junija 2018, med zabavo ob 70-letnici njihove blagovne znamke. Ogled podjetja, organiziran za goste, je bil navdihujoča izkušnja in priložnost za spoznavanje podjetja od znotraj navzven. Vodenje ogleda ni najlažji izziv in način, kako je to izvedel Marmor Hotavlje, je bil resnično ustrezen in popoln pokazatelj glede vrste podjetja in ljudi, s katerimi smo imeli opravka. Čarovnija njihovega sveta in tehnična stran sta se združila v popolni mešanici čustev in dejstev. In seveda, nekatere člane ekipe smo lahko spoznali iz oči v oči!
Kako ste prišli na idejo, da bi kronometre naredili v kamnu?
Pri Thomasu Mercerju radi širimo svoja obzorja in sodelujemo z vodilnimi obrtniki, saj so del naše identitete. Po partnerstvu z mojstri na področju pohištva, usnja in kristalov smo vedeli, da moramo sprejeti kamnoseštvo. V kamnu je bistvo, ki prenaša zgodovino in tudi trajnost – v angleščini so besedne zveze, kot so “Rock of Ages”, “Rock of Gibraltar” ter “set in stone”, metafore za oba – seveda obstajajo vzporednice v drugih jezikih in kulturah. Kamen je pravzaprav popoln material, iz katerega je mogoče izrezljati telo kronometra.
Poenostavljeno, a fizično impozantno delo je podpis svetovno znanega podjetja Marmor Hotavlje, katerega mojstrski kamnoseki so izdelali to skulpturo iz finega marmorja Azul Cielo s skrbno izrezljanimi komorami
Kako ste se odločili, da je podjetje Marmor Hotavlje pravo za takšno nalogo?
En dan v podjetju Marmor Hotavlje, srečanje z nadarjeno ekipo in njihovo opazovanje v akciji je bila preprosto iskra, ki je vžgala težko pričakovani trenutek.
Za tako veliko podjetje je izjemna njihova pozornost pri postavljanju ljudi na prvo mesto: jasno je, da se vsak posameznik spoprijema s svojim izzivom, medtem ko živi podjetje kot celota. Poleg tega so zelo ponosni na svojo hotaveljsko dediščino, ki jo vsi poznajo in si jo prizadevajo ohraniti v najbolj vzvišeni obliki. Poleg tega ne samo, da bi morali opozoriti na dejstvo, da postavljajo ljudi na prvo mesto: potem, ko nam je bila zelo všeč človeška dimenzija njihovega sveta, so nas dobesedno navdušile njihove veščine izdelave zapletenih predmetov, ki so bili predstavljeni med ogledom.
Kaj pa morebitni strahovi, ki ste jih morda imeli pred projektom?
Marmor Hotavlje, ki je bil ustanovljen leta 1721 in deluje pod današnjim imenom od leta 1948, ni potreboval predstavitve. Medtem ko smo zaupali njihovim sposobnostim, nas je navdušil njihov nivo zavzetosti, ki je od koraka do koraka naraščal. Kamnito telo, ki smo ga določili skupaj z Winch Designom, je bilo nedvomno precej zapletene oblike in kljub dejstvu, da je bila to njihova prva urološka skulptura, nikoli nismo čutili ničesar drugega kot sproščenost, saj smo verjeli v sposobnost ekipe, da izpeljejo projekt na tak način, kakor so komunicirali z nami čez celoten postopek.
Kakšna je bila njihova podpora vam kot stranki?
‘Vse lahko naredimo’ odnos, je zagotovo ena najbolj cenjenih lastnosti partnerja. V Marmor Hotavlju ekipa preprosto dvigne vse skupaj na višjo raven: ko se srečamo s tehničnim izzivom ali razpravljamo o strogih rokih – in res jih je bilo veliko – “bomo tako ali drugače našli način,” so bile besede, ki smo jih slišali največkrat. Po prejemu navedenega zagotovila je bil dodan še en stavek, ki je poudaril njihov neprimerljiv odnos – in citiram – “Če bi bilo enostavno, nas ne bi bilo tukaj”. Pomembno je biti proaktiven – toda to je bilo nekaj več od tega, to je bil način, do katerega jih je vodila odločnost, da uspejo.
Kakšna je bila kakovost izdelka?
Odlična, skulptura je bila dokončana do popolnosti. Lahko samozavestno rečemo, da smo bili popolnoma zadovoljni. Dodatne besede niso potrebne.
In navsezadnje, poprodajna podpora?
Čeprav je bil izdelek že sam po sebi popoln, niso ničesar prepustili naključju in nobene poti neraziskane. Ekipa nas je vseeno skrbno spremljala, da smo bili zadovoljni, kar nam je dajalo občutek, da lahko v (zelo neverjetnem) primeru, da smo kakor koli nezadovoljni s katerim koli prihodnjim skupnim delom, zaupamo 100 %, da se take ovire hitro in v celoti rešijo.
Po navdihu iz naravnega sveta so Andrew Winch in oblikovalske ekipe pri Winch Designu črpali navdih iz spirale lupine Nautilus zaradi svoje elegantne oblike, ki sledi zlatemu razmerju spirale Fibonacci. Skulptura je prejela nagrado za najbolj prestižen izdelek na dogodku Yachting & Aviation Awards 2020