Tomaž Selak

Direktor

»Organizirati podjetje za delo na zahtevnih projektih in še vedno ostati konkurenčen je velik izziv. Naš načrt je še naprej iskati nove rešitve, izobraževati naše zaposlene, posodabljati stroje in izboljšati kakovost našega dela. Na ta način bomo ohranili svoj položaj kot eno najboljših kamnoseških podjetij v svetu razkošja.«

Branko Selak

Direktor

»Mi, ljudje, smo tisti, zaradi katerih se Marmor Hotavlje razlikuje od ostalih podjetij. Mi smo jedro vsega, kar delamo. Delamo kot tesno povezana ekipa in se zavedamo, da ima prav vsak od nas pomembno vlogo pri ustvarjanju dobrega končnega izdelka.«

Damijan Selak

Direktor

»Naša prednost je ta, da svojim strankam nudimo celovite storitve – od zamisli do končnega izdelka. Obdelujemo naravne in umetne kamne iz vsega sveta. Ponosni smo na to, da lahko zagotovimo najboljšo kombinacijo sodobne tehnologije in tradicionalnega ročnega kamnoseštva, saj se zavedamo, da lahko samo na ta način obdelavo kamna privedemo do popolnosti.«

Helena Selak

Vodja prodaje z vgradnjo

»Delo s strankami me je vedno privlačilo. Nikoli ne morem prodati nečesa, v kar sama ne verjamem, zato se v celoti posvečam svojemu delu in to prenašam na stranko. Moj strast do dela mi zagotovo pomaga pri poklicu, ki ga opravljam, saj lahko navdušujem in z drugimi delim pravi pomen kamna, ki je zame naravni živeči material.«

Gregor Žontar

Prodajni in projektni vodja

»Trdo delo, vztrajnost in predanost so bistvenega pomena v tej industriji. Že ko sem kot študent delal v podjetju Marmor Hotavlje sem ugotovil, da pri doseganju uspeha ni bližnjic. Kar me najbolj fascinira pri tem delu je to, da se vsak projekt popolnoma razlikuje od prejšnjega.«

Blaž Hren

Namestnik direktorja

»Kot inženir z izkušnjami iz družinskega obrtniškega podjetja, sem po prihodu v podjetje hitro odkril svojo strast do projektnega vodenja. To ponuja raznolike izzive, posebej pa sem se navezal na najkompleksnejše projekte superjaht, ki predstavljajo kombinacijo neomejenih možnosti in pa tudi določenih meja, ki jih bodisi premikamo ali pa za njimi trdno stojimo. Skupaj z našimi sodelavci in partnerji uspešno premagujemo te izzive, obenem pa gradimo svet zaupanja in odnosov. Poleg trdega dela in poguma za soočanje z izzivi, prav medsebojne odnose in odgovornost do dela in okolja štejemo med naše temeljne vrednote.«

Peter Šmid

Vodja nabave

»Biti vodja oddelka pomeni veliko več kot le ukazovanje. Treba je imeti znanje in željo pomagati drugim, pri tem pa je treba ohraniti isto stopnjo strasti do svojega delovnega mesta. Nenehno iščemo nove materiale po vsem svetu in želimo biti podjetje, na katerega se vsi obračajo za sveže ideje na trgu.«

Klara Baran Babnik

Vodja kadrov

»Prizadevamo si doseči popolno ravnovesje med izkušenimi ljudmi in mladimi entuziasti. Z organiziranjem različnih dogodkov lahko dosežemo najboljšo kombinacijo obeh. Samo s sledenjem razvoja naših zaposlenih in zagotavljanjem raznih notranjih izobraževanj lahko ostanemo korak pred ostalimi.«

Ciril Krmelj

Vodja proizvodnje

»Pot od proizvodnega delavca, ki je uporabljal prve CNC stroje na tem koncu Evrope, do odgovorne osebe za proizvodnjo visokokakovostnih izdelkov je bila resnično sijajna. Danes imamo več kot 100 proizvodnih delavcev, ki so visoko usposobljeni in sposobni izvajati najbolj zahtevna dela.«

Martin Jenko

Vodja kalkulacij

»Pripravljanje ponudb je učni proces, ki se nikoli ne konča, saj je vsak izdelek izdelan po meri. Biti povezava med podjetjem in stranko je vznemirljivo, saj lahko s predstavitvijo vsake posamezne faze projekta stranke uvidijo, da nam je dejansko mar za podrobnosti.«

Luka Romih

Vodja tehnologije

»Inovacije. Vse se vrti okoli tega. Vedno smo si prizadevali, da bi postali vodilno podjetje pri novih kompleksnih metodah in rešitvah, izdelkih, ki nikoli niso bili izdelani iz kamna. Danes smo to podjetje in se ne želimo ustaviti pri tem. Kreativno razmišljanje, brainstorming seanse in različni tehnični testi nam pomagajo nenehno premikati meje kamna.«

Branko Ažbe

Organizator montažne službe

»Prepričani smo, da je 30 % končnega rezultata odvisnih od montaže. Za natančne meritve na lokaciji in skrbno namestitev vsakega posameznega kosa, ki je vključen v projekt, je potreben čas. V tej fazi vedno zaščitimo vse druge materiale, saj se zavedamo, da samo s spoštovanjem dela drugih nas bodo tudi drugi spoštovali.«

Žan Filipič

Vodja razvoja in raziskav

»Projekt se ne konča, ko izvedemo montažo na lokaciji. Kamen je naravni material, ki potrebuje skrb in vzdrževanje. Razvijanje novih rešitev, ki se navezujejo na lepila za kamne in kemične pripravke, z izvajanjem različnih preizkusov je zelo zahtevno, vendar daje veliko zadovoljstva, ko dosežemo željeni rezultat in kamen ohranimo tako lepega, kot je bil prvi dan.«

Sandi Čeferin

Skrbnik ključnih strank

»Moja strast je bila vedno povezana s podrobnostmi, zato moje sodelovanje v edinstvenih in luksuznih projektih zagotovo ustreza mojemu značaju. Moja odgovornost in izzivi so povezani s posebnimi kopenskimi projekti, rezultati katerih so edinstveni kosi na področju pohištva in umetnosti.«

Natalija Brdnik

Skrbnik ključnih strank

»Vedno sem si želela delati na takem mestu, kjer je velik poudarek na ekipnem delu in na odnosu s strankami. Na Hotavljah smo pozorni na prav vsako podrobnost, zaradi tega pa se nikoli ne nehamo učiti. Prepričani smo, da lahko stranke to zaznajo, zato bomo s tem nadaljevali tudi v prihodnosti.«

Jože Mubi

Maloprodaja

»Podjetje je včasih večinoma poslovalo na domačem trgu. V tistem času smo iskali prodajne kanale za prodajo naših izdelkov po Sloveniji, s širjenjem segmenta kupcev in močnim povečanjem tujih trgov smo se morali prilagoditi. Danes smo še vedno zelo aktivni na domačem trgu in imamo svojo prodajalno na Hotavljah, kjer lahko zasebne stranke kupijo svoje želene kamnite izdelke.«

Mojca Čerpnjak

Marketing Specialist

Delo v marketingu v podjetju, kot je Marmor Hotavlje, ni nikoli dolgočasno, saj nikoli ne zmanjka idej in inspiracije. Vsak sprehod po proizvodnji ali pisarnah je dovolj, da opaziš unikatne kreacije ali tehnične rešitve, s katerimi se ukvarjajo sodelavci. Hkrati pa je velik izziv, saj moraš vse te stvari (znanje in izdelke) predstaviti potencialnim naročnikom in javnosti ter jih prepričati o svoji kakovosti brez tega, da jim te rešitve oziroma končne izdelke tudi pokažeš.

Luka Kanc

Projektni vodja

Spoznavanje novih materialov, odkrivanje novih trgov ter sodelovanje z dobavitelji in naročniki so tisto, kar me pri tem delu najbolj veseli. Vsak projekt predstavlja nov izziv, zato se nenehno razvijamo in sledimo trendom na trgu.

Urška Mrak

Nabavnik

»Z vsakodnevnimi izzivi projektov podjetja sem hitro ugotovila, da uspešno delo zahteva nove veščine in tehnologije. Razvoj znanja je bil tisti, ki me je spodbudil k temu, da sem se hitro vključila v logistične in nabavne dejavnosti podjetja. Imeti močno ekipo v vsakem oddelku je bistvenega pomena, zaradi tega pa je podjetje Marmor Hotavlje sinonim za kakovost in zanesljivost.«

Irena Oman

Nabavnik

Delo v nabavi inovativnega podjetja, kot je Marmor Hotavlje, zahteva visoko odzivnost, razumevanje potreb znotraj podjetja ter sledenje razmeram doma in v svetu. Dolgoletne izkušnje na nabavnem področju mi omogočajo, da z upoštevanjem omenjenega zagotovim pravočasne in kakovostne dobave ter prispevam k uspehu vsakega projekta. Dinamično delo v odličnem timu mi omogoča tudi osebnostno rast in zadovoljstvo.

Marko Pustavrh

Projektni vodja

»Za vodenje projekta je potrebno veliko več kot le vodstvene veščine. Dobro tehnično znanje je izredno pomembno, zlasti če si podjetje prizadeva biti na vrhu v tem sektorju. Tisto, kar nas ločuje od vseh ostalih, je ekipa, ki jo preveva strast do kamna in je pripravljena nameniti tisti kanček dodatne energije za popoln končni izdelek.«

Janko Mahnič

Projektni vodja

»Kot upravljavec enega od prvih strojev CNC sem delal v obdobju, ki je bil povsem drugačen od današnjega. Po letih nabiranja izkušenj kot proizvodni delavec je bil naslednji korak tehnološki oddelek. Danes je vodenje projektov zelo zapleteno, vendar sem z delom zadovoljen, saj imamo enako misleče posameznike, ki so osredotočeni na zagotavljanje izdelkov vrhunske kakovosti. Verjetno smo zaradi tega sposobni izvajati več projektov hkrati.«

Boštjan Reberšek

Projektni vodja

»Ker sem v podjetju več kot 25 let, sem lahko videl napredek, ki smo ga dosegli v tem času. Danes delamo na najbolj luksuznih projektih po vsem svetu, vendar me je najbolj presenetilo dejstvo, da smo ostali zvesti svoji zapuščini. Ohranjanje kulturne dediščine in vpetost podjetja v okolje s podporo lokalnim projektom so le nekateri od pokazateljev, da nam ni vseeno, kaj bomo pustili za seboj.«

Blaž Guberac

Projektni vodja

»Biti povezava med strankami in našo ekipo je resnično fascinantno. Prodaja je le majhen del tega, kar delamo. Proces zajema veliko komunikacije in organizacije, vendar resnična razlika tiči v stalni potrebi po izboljšanju in ustvarjanju novih zamisli in trendov. Vedno si prizadevamo biti najboljši.«

Rok Zupančič

Projektni vodja

Biti del luksuzne navtične industrije, kjer vsak projekt predstavlja edinstven in svojevrsten izziv, je nekaj, kar predstavlja mojo največjo željo in strast. Med projekti lahko uresničujemo naše poslanstvo, da kamen obudimo in mu kljub vsem tehničnim izzivom damo »nov obraz«.

Majda Andoljšek

Projektni vodja

Kamen je material, ki zaradi svoje specifičnosti ne dopušča rutinskega pristopa. Vsak nov projekt je kot paket presenečenj, vsak je svoja zgodba in vsakemu se moraš v celoti posvetiti. Raznovrstnost kamnov, obdelav in oblik izdelkov je neskončna, kot je neskončna človeška domišljija. Najlepše pri tem delu je, ko po več mesecih dela in iskanja rešitev skupaj z vrhunsko ekipo sodelavcev narediš izdelke izjemne kakovosti, ki sodijo v sam svetovni vrh kakovosti v kamnoseštvu.

Gregor Flajnik

Projektni vodja

»Ni ega, ni problemov« je moto, po katerem se poskušam ravnati vsak dan svojega življenja. V našem poslu poskušam to uresničevati prek tesnega partnerskega sodelovanja s sodelavci in strankami ter v trdnem prepričanju, da to prinaša največje uspehe in srečo na področjih našega poslovnega in zasebnega življenja.

Gregor Matijec

Projektni vodja

Za vodenje kopenskih in unikatnih umetniških projektov je ključno usklajevanje raznolikih znanj in izkušenj. Pretekle izkušnje iz arhitekturne stroke, iz priprave in zasnove kalkulacij (poglobljeno poznavanje samega projekta) ter nenehna želja po nadgrajevanju pomagajo pri iskanju inovativnih pristopov, s katerimi zagotovimo uspešno izvedbo. Seveda pa sta ključna člena, ki zagotavljata raznolikost in zanimivost dela, usklajevanje celotnega procesa s stranko in navdušenje ob spremljanju nastajanja končnega izdelka.

Siniša Lešević

Konstrukter

Risanje in priprava dokumentacije sta zahtevno delo. Vsak dan se srečamo z novimi izzivi, ki jih moramo rešiti tako, da poskrbimo za čim manj porabe časa v proizvodnji in vseeno dobimo izdelke vrhunske kakovosti. Prav zaradi tega imamo zelo malo prostora za napake in vedno stremimo k odličnosti.

Danilo Benčič

Projektni koordinator

»Rast je najpomembnejši dejavnik našega podjetja. Prenos znanja na mlajše generacije ni le enosmerna obogatitev. Te '' mlade puške '' imajo drugačno stališče in pogosto najdejo bolj inovativne rešitve, ki bodo koristile vsem v podjetju. Pravilna kombinacija obeh generacij nam pomaga prihraniti veliko časa in energije s tehnološkim postopkom.«

Bojan Dolenec

Projektni koordinator

»Kamnosek, operater, obratovodja in koordinator projekta. To je moja pot v Marmorju Hotavlje. Vsak naziv delovnega mesta ima nekaj skupnega – koordiniranje. Raznolikost in zahtevnost dela nas je vedno spodbujala k ustvarjanju novih idej in konceptov, ki bodo našim mojstrom v delavnicah pomagali ustvarjati izdelke v še boljši kakovosti in manj časa kot prej. S tem poskrbimo, da so naše stranke mirne in zadovoljne.«

Miha Berčič

Proizvodni tehnolog

»Pregled dokumentacije, reševanje podrobnosti in priprava risb je zelo zapleten postopek. Če dodamo dejstvo, da sodelujemo s svetovno znanimi podjetji, pomeni, da je stopnja napake ekvivalentna ničli. Zaradi tega stremimo k perfektnosti, posledično pa se poveča tudi vznemirjenje, ki nas poriva naprej in omogoča raziskovanje novih možnosti.«

Irena Poljanšek

Podporna služba za prodajo in tehnologijo

»Zaradi izkušenj iz različnih oddelkov od prodaje, kadrovske službe, financ in tehnologije sem ugotovila, da to podjetje deluje kot celota. Dodana vrednost, ki jo to ustvarja, je nepredstavljiva in ker sem povezava med različnimi oddelki, imam najboljši vpogled v to, kako poteka komunikacija v našem podjetju. To je eden od razlogov zakaj smo tam, kjer smo.«

Lucija Hamer

Poslovna sekretarka

»Ker večinoma poslujemo v tujini, je treba neprestano zagotavljati usklajevanje med organizacijskimi enotami v podjetju. Izvajanje administrativnega dela na kadrovskem, pravnem in drugih področjih je vedno izziv. Možnost organiziranja poslovnih potovanj in komuniciranje s strankami in poslovnimi partnerji je zagotovo nekaj, kar prav tako rada delam.«

Maša Kušar

Kalkulant

»Vedno poudarjamo, da je timsko delo ena najpomembnejših vrednot v našem podjetju in to resnično drži. Ker izdelkov ne izdelujemo na zalogo, je zelo težko izračunati ali simulirati postopek, še preden je končan. S pomočjo različnih oddelkov lahko ustvarimo čim boljši približek resničnosti in stranki pomagamo razumeti stopnjo kompleksnosti, ki stoji za izdelkom.«

Matevž Markelj

Vodja objekta

»Z dolgoletnimi izkušnjami pri delu na najzahtevnejših jahtnih projektih sem spoznal, da je komunikacija ključna, ne glede na to, kakšne je vaše delovno mesto. Pogosto se namreč zgodi, da nekaj ni pripravljeno ali pa se med montažo pojavi določena težava in takrat komunikacija odigra svojo vlogo. Ko imamo opravka z vodjami projektov na eni strani in z naročniki na drugi, je ključnega pomena, da ostanemo mirni, iščemo rešitve in zagotovimo najboljši možen rezultat za stranko in podjetje.«

Andrej Rogelj

Vodja objekta

»Verjamem, da je 30% končnega videza naših izdelkov odvisna od montaže same, kajti tudi s popolnim proizvodnim procesom, se lahko nekaj kar hitro zalomi na projektnem mestu. Prav zaradi tega, sledimo stopinjam proizvodnje in poskrbimo, da je izdelek zmontiran brezhibno.«

Branko Živković

Projektni vodja montaže

Kakovost ni nikoli naključje, je rezultat visokih ciljev, iskrenega truda, bistrega vodenja in spretne izvedbe. »Kakovost pomeni modro izbiro med mnogimi možnostmi.« – William Adelbert Foster

Gašper Triler

Projektni vodja

Raznolikost projektov v podjetju zahteva inovativnost, iznajdljivost in tehnično znanje. Vsak projekt je treba zasnovati, ga spremljati in sproti reševati težave, ki se pojavljajo. Poleg tega pa sta seveda ključna komunikacija z naročnikom in usklajevanje s projektno ekipo, ki poskrbi, da je vsak končni izdelek kar se da kakovosten in vizualno edinstven.

Aljaž Podobnik

Proizvodni tehnolog

»Različne tehnike zahtevajo različne pristope. Od lahkih izdelkov, uporabljenih na luksuznih jahtah, do različnih končnih obdelav za pohištvo ali umetninami, izdelanimi po meri. Zagotavljamo zelo učinkovite učne procese za naše proizvodne delavce, saj je v tej industriji zelo malo prostora za napake in zato si vedno prizadevamo doseči popolnost.«

Arnes Džanan

Vodja delavnice

»Novi izzivi so del vsakdanjega procesa v naših delavnicah. Eno je voditi ekipo in zagotoviti nemoten potek projekta, povsem druga stvar pa je, da novim zaposlenim pomagamo razumeti raven dela, ki ga opravljamo tukaj, in spremljati njihov napredek, da jih razporedimo k nalogam za katere bodo najprimernejši.«

Domen Kolman

Vodja delavnice

»Ko se prvič dotaknete kamna, lahko začutite, da je hladen in oster. Ko ga začnete oblikovati, začutite njegovo toplino in lepoto. Zato je izredno pomembno, da imate radi to, kar počnete, in da imate radi delo z različnimi osebnostmi. S pozitivnim odnosom lahko še izboljšamo videz končnega izdelka.«

Ivan Benčina

Kamnoseški mojster

»Delo kamnoseka je zelo razgibano in predvsem zanimivo s polno izzivi, sploh pri izdelavi najzahtevnejših kamnoseških izdelkov. Z vsemi leti izkušenj sem sam sebi postavil merilo za kvaliteto, zato noben izdelek ne gre iz mojih rok, če sam nisem zadovoljen z njim.«

Aleš Bogataj

Kamnoseški mojster

»Tradicionalno kamnoseštvo je tisto, kar nas ločuje od ostalih. Nismo zadovoljni, dokler ne dosežemo popolnosti. Če želite to narediti, morate biti eno s kamnom. Zavedati se morate, kako se obnaša, katero orodje uporabiti in s katerim materialom se soočate. Izdelava unikatnih izdelkov, kot so skulpture in unikatni kosi pohištva, nam daje možnost, da kombiniramo različne materiale in dosežemo nekaj, kar še ni bilo narejeno.«

Miha Oblak

Kamnoseški mojster

»Bistvo življenja je strast. Biti kamnosek, a obenem delati z ljudmi različnih profilov je bogatenje sebe in kolektiva. Vrhunske izdelke izdela le motivirana ekipa raznolikih talentov, ki jim je skupni cilj inovacija. Naše bogastvo so ljudje.«

Mojstri obrti.

Danes za izvajanje vrhunskih celostnih storitev skrbi več kot 150 zaposlenih. Imamo najboljšo ekipo inženirjev, tehnologov, arhitektov, oblikovalcev, kamnoseških mojstrov in drugih strokovnjakov, ki izkušnje preteklosti prepletajo z napredkom prihodnosti.