ODDELKI PRI UPRAVLJANJU PROJEKTOV

Marmor Hotavlje je podjetje, ki deluje na številnih projektih. Podjetje je v svoji dolgi in uspešni tradiciji sodelovalo v različnih segmentih, začenši s kulturnim obnavljanjem v zgodnjih petdesetih letih prejšnjega stoletja in počasi gradilo svojo pot do najbolj prestižnega kamnoseškega podjetja na svetu.

Nič od tega pa ne bi bilo mogoče brez njihovih predanih zaposlenih. Ljudje v Marmorju Hotavlje resnično verjamejo, da so tam z razlogom – na videz nemogoče pretvoriti v umetniško delo. Nenehno izobraževanje, brainstorming seanse, podpora in sodelovanje so potrebni za neskončno premikanje kamnitih meja.

Evolucija podjetja, ki je bilo prisotno predvsem v Sloveniji in državah nekdanje Jugoslavije, je bila dolga in naporna – krivulja učenja, ki je imela vzpone in padce. V petdesetih letih so bile v središču pozornosti kulturne obnove, kot so spomeniki in fasade. Kmalu zatem so se lotili notranje opreme, kot so talne obloge in stene. Zgodba o uspehu podjetja se je nadaljevala, ko so preusmerili pozornost na hotele in čudovito notranjost. To ne pomeni, da so nehali delati v zgoraj napisanih segmentih, ampak celotna ideja podjetja je bila razširiti svoja obzorja in sodelovati v čim več različnih projektih. Ugled podjetja se je močno povečal in sledili so projekti v različnih državah Evrope in drugih celinah. Ob prelomu novega tisočletja so prodrli v jahtno industrijo in se od takrat niso več ozrli nazaj. Danes imajo za seboj več kot 140 jahtnih projektov in ne nameravajo se upočasniti kaj kmalu. Z uspehom v jahtnem segmentu in zasebnih rezidencah je podjetje začelo razvijati unikatne kose pohištva kot povsem ločeno področje, kjer so začeli sodelovati s številnimi svetovno priznanimi oblikovalci. Uporaba različnih tehnik in metod iz jahtnih projektov jim je pomagala pretvoriti sanje oblikovalcev v resničnost. V zadnjih letih je najnovejši dodatek segment umetnosti. Verjamejo, da se kamen in umetnost odlično ujemata, zato so začeli svoje sodelovanje s prestižnimi partnerji in kiparji, z namenom da se uvrstijo na najbolj razkošno tržišče, ki obstaja.

Uspeh v različnih segmentih ni mogoč brez spretnih delavcev v njihovih delavnicah. Različnih strojev z izjemno močjo, hitrostjo in natančnostjo ni enostavno nadzorovati in dejstvo, da podjetje nenehno razvija nekaj, kar še nikoli ni bilo storjeno, jim ne dopušča nobene možnosti za napake. Tradicionalne ročne kamnoseške veščine so bile vedno najpomembnejši del postopka in izdelava različnih kosov od tal do unikatnega pohištva in skulptur je zagotovo zelo zahtevna in zapletena. Zato se je podjetje odločilo, da bo določilo ljudi, odgovorne za določeno vrsto projekta. Toda preden se proizvodni delavci sploh dotaknejo kamna, je veliko korakov, ki so enako pomembni kot zadnji.

Umetniki v delavnicah podjetja

PRODAJNI ODDELEK

Prodaja je širok pojem, zlasti v luksuzni industriji. Posamezniki, ki delujejo na tem področju poslovanja, so veliko več kot samo prodajni ljudje. Prodaja pride na koncu poti. Sledenje trendom, zagotavljanje najboljše možne tržne strategije za dvig prepoznavnosti podjetja, udeležba na največjih dogodkih v različnih segmentih, obisk najboljših oblikovalcev in podjetij po vsem svetu, predstavitev storitev podjetja in zagotavljanje stalne podpore za kakršne koli težave, ki bi jih stranka lahko imela so le nekatere naloge za ”prodajalca”. Ko pride povpraševanje po določenem projektu, je ključnega pomena, da predstavnik podjetja stranki zagotavlja maksimalno podporo in napotke, tako da pojasni tehnične podrobnosti projekta, zagotovi vzorce možnih materialov in pripravi ponudbo, tako da vključi vse, kar je bilo predhodno dogovorjeno s stranko. Da je to storjeno, se mora prodajni oddelek tesno prepletati z drugimi oddelki.

Prodajni oddelek na delu

NABAVNI ODDELEK

Marmor Hotavlje se ukvarja z vsemi vrstami kamna. Od marmorja, granita, poldragih do umetnih kamnov. Njihova tradicija in ugled sta jima pomagala pri doseganju najboljšega možnega odnosa z velikim številom dobaviteljev po vsem svetu. Od glavnih središč Verone in Carrare v Italiji, do različnih držav, kot so Francija, Portugalska, Španija, Brazilija, Afganistan, Kitajska,… Ne glede na vrsto projekta, ki je dodeljen oddelku za nabavo, je njihov cilj zagotoviti kakovostne informacije kot so: najboljše možne reprezentativne fotografije plošč in blokov, ki so na voljo za določen projekt, vzorci z enakimi lastnostmi in zagotovilo o razpoložljivosti kamna. Po začetni fazi predstavniki podjetja obiščejo dobavitelje in na lastne oči preverijo kakovost materialov. Ko imajo potrebne informacije, pripravijo poročilo o predizboru, v katerem navedejo široko paleto možnih materialov z njihovimi lastnostmi, kot so dimenzije, obdelave in fotografije. Potem, ko naročnik potrdi vrste kamna, podjetje organizira selekcijo kamna skupaj s stranko. Glede na to, da podjetje sodeluje pri številnih velikih projektih, zlasti v jahtni industriji, je število dobaviteljev, ki jih obiščejo na selekciji kamna, običajno večje od pet. Ko naročnik ali oblikovalec potrdi natančne plošče, je naloga nabavnega oddelka zagotoviti, da se materiali pripeljejo na sedež podjetja in pripravijo za začetno proizvodno fazo.

Nabavni oddelek na delu

TEHNOLOŠKI ODDELEK

Posamezniki, ki delajo v tem oddelku, nudijo nepogrešljivo podporo prodajnemu oddelku in mojstrom v delavnicah. Zmogljiva ekipa tehnologov, ki razvijajo najboljše rešitve in zagotavljajo nemoten potek dela v vseh fazah procesa. Ideje arhitektov in oblikovalcev so prevedene v fazo izvedbe, pripravijo natančne zasnove in modele, ki strankam omogočajo, da vidijo, kako bo izgledal končni produkt še pred izdelavo prvega reza. Ponudba, ki jo predhodno pošljejo stranki, je natančno pripravljena, pri čemer se upošteva vsako podrobnost. V svojih zapiskih vključujejo vse vidike glede značilnosti materiala, proizvodnje, prevoza in montaže. Formule, ki stojijo za kalkulacijami, jim nudijo najboljši možni približek resničnosti z upoštevanjem priprav in ur, porabljenih za podobne projekte v preteklosti. Pri tem velikem mehanizmu, ki obdaja njihove ponudbe, je odstopanje med predvidenim in realnim + – 5%.

Tehnološki oddelek na delu

PROJEKTNO VODENJE

Ne glede na vrsto projekta je vloga vodje projekta, da je vez med naročnikom in drugimi oddelki znotraj podjetja. Tedenski (včasih vsakodnevni) sestanki s strankami pogosto povzročijo potrebo po hitrem spreminjanju nekaterih vidikov v projektu, kar pomeni, da so nekatere najpomembnejše lastnosti vodje projekta organiziranost in prilagodljivost z najvišjo stopnjo čustvene inteligence. Njihova naloga je prenesti želje strank v koordinatorje projektov in vodje proizvodnje ter pomagati podjetju doseči svoj cilj – vrhunski izdelek. Vodja mora doseči čim boljšo fluidnost projekta in poskrbeti, da bodo vsi zgoraj navedeni vidiki doseženi v kakovosti, roku in predvidenem proračunu, ki jih pričakuje stranka.

Projektno vodenje na delu

Vse, kar počne Marmor Hotavlje, je prepleteno. Njihovi projekti, ne glede na to, v katerem segmentu, so enako pomembni kot prejšnji / naslednji. Skupine, ki delajo na projektih, se ves čas spreminjajo, saj vedno želijo spodbuditi raznolikost in razvijati nove metode ter tehnike. Na koncu dneva želijo samo negovati svojo ljubezen do kamna.

Namen dnevnih sestankov je zagotoviti nemoten potek projekta

Nazaj na blog