Razstava jaht v Monaku je največja razstava velikih jaht na svetu. Ustanovljena je bila leta 1991, število obiskovalcev in število razstavljenih plovil pa je skozi leta hitro naraščalo. Danes je razstavljenih več kot 125 edinstvenih jaht, razstave pa se udeležuje več kot 500 razstavljavcev, vključno z najboljšimi svetovnimi izdelovalci super jaht, oblikovalci jaht, luksuznimi blagovnimi znamkami, avtomobilističnimi podjetji in veliko več.
Razstava poteka vsako leto v septembru, industrija jaht pa svojo pozornost povsem nameni razstavi jaht v Monaku, saj zagotavlja ultimativno možnost za razstavljavce, da predstavijo svoje izdelke obiskovalcem. Z drugimi besedami: vsi tisti, ki nekaj pomenijo v svetu super jaht, so prisotni.
Prireditev nudi najboljše vidike luksuza v glamuroznem kontekstu Monaka
Podjetje ima dve desetletji izkušenj v segmentu izdelovanja jaht. Gre za zelo nišno industrijo, ki je zaradi tega zelo zahtevna in edinstvena. Zahteva številna potrdila, restrikcije glede teže in druge predpise, vendar je to na koncu področje, kjer si želite biti. Delo na najboljših projektih na svetu, z najboljšimi ladjedelnicami, arhitekti in oblikovalci, za najprestižnejše stranke.
Še preden je podjetje prodrlo na ta trg, je bilo prisotno na številnih luksuznih izdelkih po vsem svetu in zaradi tega ni trajalo dolgo, da je postalo ponudnik kamna za super jahte, na katerega so se vsi obračali. Podjetje je v kamnu vedno videlo nekaj več, zato je vizionarsko usmerjeno v še zahtevnejše projekte.
Ker je izvajanje kamnoseških del zahteven izziv, je treba izdelke na jahtah oblikovati s še večjo natančnostjo, zato podjetje uporablja posebne tehnike, ki dajejo vtis masivnega kamna, v resnici pa so izdelki zelo lahki
Podjetje Marmor Hotavlje se je razstave v preteklosti večkrat udeležilo v vlogi obiskovalca. Razstava je idealna za predstavitev podjetja in spoznavanja strank, partnerjev, oblikovalcev itd. Njen pravi pomen pa je spoznati tiste, ki vas ne poznajo.
Po letih zelo plodnih sodelovanj je podjetje ugotovilo, da je prišel čas, da se preizkusi v razstavljanju. Imeti razstavni prostor je močno sporočilo zunanjemu svetu in kaže na to, da v tem poslu niste le za kratek čas. Hkrati pa predstavlja točko, kjer se lahko razstavljavci srečajo in prosto komunicirajo z obstoječimi partnerji ter spoznajo nove.
Letos je že tretje leto zapored, v katerem podjetje razstavlja. Hotavlje je skupaj s podjetjem Bobič Yacht Interior ustvarilo razstavni prostor z oblikovalskim podjetjem Pininfarina kot snovalca oblike
Skupaj s podjetjem Bobič Yacht Interior, strokovnjakom za les, so se podjetja združila in sodelovala pri ustvarjanju sinergije med obema materialoma. Njihova zamisel je bila predstaviti les in kamen v popolnem sožitju, zato sta ta materiala uporabljena v enakih razmerjih. Notranjost je oblikovalo podjetje Pininfarina, ki ga je navdihnil zapredek, ki predstavlja neke vrste revolucijo in skriva vrednote, kot so potencial, sposobnost, vztrajnost in odnos obeh podjetij. Namen je bil prikazati vse podrobnosti na najprivlačnejši možni način. Vsaka podrobnost lesa in kamna je tako posebna, da lahko predstavite njihovo zgodbo in o njej govorite ure in ure.
Rezultat uporabe sodobne tehnologije s spretnimi rokami kamnosekov je popolnost
V steni je več kot 200 kosov kamna in vsak kos je ročno izdelan in se razlikuje od drugega