Splošni pogoji poslovanja

Za direktno komunikacijo s podjetjem Marmor Hotavlje d. o. o., pomoč in dodatne informacije v zvezi s spletno trgovino, pokličite telefonsko številko +386 (0)4 507 0000 ali pišite na artshop@m-h.si.


 

Splošni pogoji poslovanja

 

  1. Splošno

Spletna stran www.marmor-hotavlje.si obiskovalcem spletne trgovine predstavlja program podjetja Marmor Hotavlje d.o.o. in njenih partnerjev ter omogoča nakupovanje raznih luksuznih izdelkov iz naravnega in umetnega kamna.

Prosimo vas, da Splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete, saj je pred potrditvijo prvega nakupa potrebno označiti, da ste resnično prebrali in razumeli Splošne pogoje poslovanja in Politiko zasebnosti ter se z njimi strinjate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine družbe Marmor Hotavlje d. o. o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in v skladu s predpisi mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje (Kodeks spletnih pravic), z namenom preglednejšega načina nakupovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, vaše pravice in obveznosti, kot uporabnika spletne trgovine oziroma kupca (v nadaljevanju: Uporabnik) in družbe Marmor Hotavlje d.o.o., kot ponudnika spletne trgovine (v nadaljevanju: Ponudnik) ter poslovni odnos med Ponudnikom in Uporabnikom. Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, kot del prodajne pogodbe, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila preko spletne trgovine.

 

  1. Dostopnost informacij:

S spletno trgovino kot Ponudnik e-poslovanja upravlja:

 

  1. Postopek nakupa v spletni trgovini

Nakup v spletni trgovini je možen samo za Uporabnike z naslovom dostave znotraj območja držav članic Evropske unije, brez predhodne registracije in ga lahko opravite tako fizične osebe, ki ste v trenutku oddaje naročila stare 18 let in ste popolnoma poslovno sposobne, kar izjavite s klikom na »KUPI«, kot tudi pravne osebe.

Postopek naročila posameznih izdelkov, ki so s slikami, nazivom, opisom in ceno na voljo v spletni trgovini, se prične s klikom na izbrani izdelek. S tem se odpre podstran z daljšim opisom, dodatnimi slikami, podatki o višini, širini, dolžini, teži ter končno ceno izdelka, ki vsebuje DDV.

Odločitev za izbrani izdelek potrdite s klikom na gumb »KUPI«, s čimer nadaljujete na naslednji korak: povzetek nakupa. V tem koraku preverite sliko, naziv izdelka in ceno. Če vam izbor ne ustreza, se s klikom na »X« nad sliko vrnete na prejšnji korak. Če ste z izborom zadovoljni, izpolnite obvezne kontaktne podatke, označene z zvezdico »*« ter podatke o podjetju, kadar nakupujete v imenu podjetja. Izberite način plačila in izpolnite dodatna polja, ki se prikažejo ob izboru. V polje »Podatki naročila« lahko navedete dodatne informacije (npr. navodila za dostavo).

Pred nadaljevanjem preverite pravilnost vseh vnesenih podatkov, naziv, količino in ceno izbranih izdelkov v košarici ter jih po potrebi ustrezno popravite. Ko ste prepričani, da so vsi podatki pravilni, s kljukico označite polji, da ste prebrali, razumeli ter da se strinjate s temi Splošnimi pogoji poslovanja ter Politiko zasebnosti in kliknite gumb »KUPITE SEDAJ«, ki odpre pregled vašega naročila, kjer še zadnjič temeljito preverite vse podatke.

S klikom na gumb »ZAKLJUČI NAKUP« je vaš nakup zaključen in na vaš elektronski naslov poslano obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto.

Naročilo Ponudnik pregleda ter preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. O potrditvi naročila ter o predvidenem roku dobave, vas Ponudnik obvesti po elektronski pošti. Za namene preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, vas lahko pred potrditvijo naročila Ponudnik kontaktira po elektronski pošti, vneseni ob postopku nakupa. Prodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med vami kot Uporabnikom in Ponudnikom je na tej stopnji (ob potrditvi naročila) nepreklicno sklenjena.

Ko so izdelki pripravljeni in poslani na vaš naslov, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte, skupaj z informacijami o načinu in postopku vračila izdelkov ter kontaktnimi podatki, kamor se lahko obrnete za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

 

  1. Cene

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno navedeno drugače. Vse objavljene cene se lahko brez predhodnega obvestila spremenijo. Akcije in druge ponudbe veljajo do odprodaje zalog oziroma do navedenega roka, če ta obstaja. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.

Prodajna pogodba, je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za obe pogodbeni stranki.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, boste obveščeni o spremembi cen, skupaj z možnostjo spremembe svojega naročila, tako da ga spremenite, ga deloma ali v celoti prekličete, odstopite od pogodbe ali potrdite naročilo po novih cenah.

 

  1. Načini plačila

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

 

  1. Prodajna pogodba in račun

Z nakupom izdelka iz spletne trgovine, prejmete račun v elektronski in pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. V elektronskem sporočilu prejmete tudi povezavo na Splošne pogoje poslovanja, ki so del prodajne pogodbe in vsebujejo vse informacije in pojasnila o vaši pravici do odstopa od nakupa, skupaj z možnostjo vrnitve kupljenega izdelka.

Prodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je sklenjena v trenutku, ko je potrjeno naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za obe pogodbeni stranki. Kot že navedeno v 1. točki teh Splošnih pogojev poslovanja, so Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila preko spletne trgovine, del prodajne pogodbe.

Prodajna pogodba (v obliki nakupnega naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika in jo lahko na vašo željo prejmete tudi v fizični obliki na vaš poštni naslov.

 

  1. Prevzem izdelkov in poštnina

Ob oddaji naročila lahko določite enega izmed naslednjih načinov prevzema izdelkov:

Poštnina za dostavo vseh izdelkov, kupljenih preko spletne trgovine, je brezplačna za dostave na naslovih znotraj držav članic Evropske unije (EU). Za izdelke, ki jih sami prevzamete na sedežu Ponudnika, pa sami nosite stroške prevzema.

 

  1. Način in čas dostave

Dostavo naročil na izbrani naslov za dostavo, upoštevajoč vaše dodatne opombe glede kraja in časa prevzema pošiljke, zagotavlja podjetje DHL Ekspres (Slovenija) d.o.o. Pošiljko lahko spremljate na tem https://www.dhl.com/en/express/tracking.html. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnjeno učinkoviteje.

Čas dostave znotraj območja držav članic Evropske unije je 5 delovnih dni od potrditve naročila. V primeru zamude dostave, nas o tem takoj obvestite na artshop@m-h.si ali nas pokličite na +386 (0)4 507 0000, da preverimo vzrok za nastalo zamudo in uredimo dostavo.

Izdelki, ki so na zalogi, bodo odposlani najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila in plačila oziroma, ko po elektronski pošti prejmete obvestilo, da je vaše naročilo potrjeno. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dostave.

Osebni prevzem naročenih izdelkov na sedežu Ponudnika je možen ob prehodnem naročilu, in sicer na telefon: +386 (0)4 507 0000.

 

  1. Postopek obravnave poškodovanih pošiljk

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da sta izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate začeti s postopkom reklamacije in lahko vložite postopek uveljavljanja odškodnine. To storite tako, da se ob samem prevzemu pošiljke ta odpre in ugotovi dejansko stanje izdelka. V primeru poškodbe izdelka se s kurirjem DHL Ekspres (Slovenija) d.o.o. pripravi zapisnik o poškodbi izdelka in to dokumentira s slikami. Za tem nas nemudoma kontaktirate in posredujete vso relevantno dokumentacijo, da bomo prevzeli postopek reševanja reklamacije, vam pa zagotovili nov nepoškodovan izdelek v roku 14dni.

Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo postopek rešen v najkrajšem možnem času.

 

  1. Pravica do odstopa potrošnika od nakupa, vračilo izdelkov

Kupec, ki je potrošnik (fizična oseba) po predpisih o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema naročenih izdelkov Ponudniku, na kontaktni elektronski naslov artshop@m-h.si, sporoči, da odstopa od prodajne pogodbe, brez obveznosti navedbe razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od prodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov na naslov Ponudnika.

Kupljene izdelke je potrebno nam kot Ponudniku vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini (razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik) najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od prodajne pogodbe.

Ob prevzemu pošiljke lahko opravite ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja vsebine. V primeru, da se odločite za odstop od pogodbe, izdelkov ne smete uporabljati, saj odgovarjate za zmanjšanje njihove vrednosti, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja posameznega izdelka.

Pravica do odstopa od pogodbe ne velja pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po vaših natančnih navodilih ali je bil prilagojen vašim osebnim potrebam.

Če odstopite od pogodbe, vam bomo brez nepotrebnega odlašanja, in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe, potrdili prejem odstopa in pričeli s postopkom za vračilo kupnine. Vračilo denarnih sredstev bomo izvedli na vaš bančni račun, razen v primeru izrecnega, drugačnega dogovora. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila ne nosite nikakršnih dodatnih stroškov.

V podjetju lahko zadržimo vračilo kupnine, dokler ne prejmemo vrnjenih izdelkov, ali dokler ne pošljete dokazila, da so izdelki resnično poslani nazaj, razen če vam ponudimo možnost, da sami prevzamemo vrnjene izdelke.

Neobvezen obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ. Izjavi o odstopu od pogodbe predložite tudi kopijo računa.

V primeru odstopa od pogodbe, prejete izdelke vrnite osebno ali po pošti na naslov sedeža Ponudnika: Marmor Hotavlje d.o.o., Hotavlje 40, 4224 Gorenja vas, v roku za odstop od pogodbe.

 

  1. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z veljavnimi področnimi predpisi ter našo Politiko zasebnosti. Nakup preko spletne trgovine lahko opravite brez registracije, zato ste do zaključka naročila neznani Uporabnik.

O trenutka oddaje naročila pa se vaši osebni podatki uporabljajo za potrebe obdelave in izvedbe naročila in ostalo potrebno komunikacijo z vami, glede uveljavljanja vaših pravic oziroma postopkov, vezanih na nakup. Zato jih lahko posredujemo le pogodbenim partnerjem za namene izvedbe vašega naročila, ali kadar tako določa zakon.

V nobenem primeru osebni podatki ne bodo predani nepooblaščenim osebam in se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov predhodno izrecno in ustrezno strinjate.

 

  1. Podatki, ki jih zbiramo

O naših Uporabnikih zbiramo naslednje vrste podatkov:

Hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o preklicanih naročilih, vrnjenih naročilih in reklamacijah.

Vse vaše pravice iz naslova varstva osebnih podatkov si preberite v naši Politiki zasebnosti.

Spletna trgovina ter vsi prenosi podatkov so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo ob morebitnih spremembah v prihodnosti sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitno krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti Ponudnika.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Paypal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Ponudnika.

 

  1. Odgovornost

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, nespoštovanja Splošnih pogojev poslovanja, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan, zato se lahko zgodi, da zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek ali dostop do spletne trgovine začasno ni mogoč. Zato si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine.

Fotografije v spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo vseh lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V tem primeru postopajte skladno s postopkom, opisanem v točki 9.

 

  1. Pritožbe, spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen sistem učinkovitega obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko pošljete na elektronski naslov artshop@m-h.si ali pisno na naslov Ponudnika MARMOR HOTAVLJE, družba za obdelavo kamna, d.o.o., Spletna trgovina, Hotavlje 40, 4224 Gorenja vas. Vse pritožbe bodo obravnavane v skladu z veljavnimi področnimi predpisi. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si bo prizadeval vse morebitne spore rešiti sporazumno.

Ponudnik ne priznava nobenega posameznega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Mora pa Ponudnik, ker se ukvarja s spletno prodajo, objaviti povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Vsled navedenemu Marmor Hotavlje d.o.o objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju.

Za vsa pogodbena razmerja v zvezi z nakupom preko spletne trgovine, upoštevajoč te Splošne pogoje poslovanja, velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi določala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

  1. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko, v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter drugih področij, ki so povezane s poslovanjem spletne trgovine Ponudnika in v primeru sprememb lastne poslovne politike, spreminja ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bodo Uporabniki seznanjeni na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.marmor-hotavlje.si.

Vsakokratne spremembe ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati osmi dan od objave sprememb ali dopolnitev. Če je sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Marmor Hotavlje, d.o.o.

Hotavlje, 01.09. 2019